TARPTAUTINIS ŽYGEIVIŲ FESTIVALIS – UNIKALUS ŠANSAS JURBARKO KRAŠTUI

PZASekmadienio pavakare nuaidėjo, tris dienas trukusio Jurbarko krašte, tarptautinio žygeivių festivalio uždarymo akordai Jurbarko miesto dvaro parke.

Tarptautinio Lietuvos žygeivių festivalį rugpjūčio 5, 6, 7 dienomis Jurbarko krašte jau šeštus metus iš eilės organizavo Jurbarke įsteigta ir Vidmanto Genio vadovaujama Pėsčiųjų žygių asociacija kartu su šio renginio partneriais ir rėmėjais. Viena iš ilgamečių partnerių ir rėmėjų buvo, yra ir bus Jurbarko rajono savivaldybė.

Kaip ir kiekvienais metais ryškėja tendencija, kad festivalis sulaukia vis didesnio dalyvių skaičiaus atvykstančių iš kitų Europos ir pasaulio šalių, kurie kaip ir kiekvienais metais, pagal savo asmeninį pajėgumą siekia įveikti renginio organizatorių siūlomas distancijas. Nepatvirtintais duomenimis, vien tik registruotų šiame tarptautiniame pėsčiųjų žygyje dalyvavo daugiau nei 600 dalyvių iš įvairiausių pasaulio valstybių, o kiek dar buvo neregistruotų, bet bandžiusių savo galimybes dalyvauti, sunku ir suskaičiuoti.

Mūsų krašto verslininkams buvo suteikta galimybę pasiūlyti ne tik apgyvendinimo ar maitinimo paslaugas, bet visą eilę inventoriaus (dviračių, valčių, pramoginių laivelių) nuomos,  individualių gidų, taksi, masažo paslaugas. O kur dar neišsemiamos galimybės, siūlant kulinarinį paveldą, suvenyrus su Jurbarko simbolika ženkliukų, emblemų, skarelių ir kitomis formomis. Įmonės ar fiziniai asmenys tapę žygeivių festivalio partneriais, buvo sužymėti specialiame Jurbarko verslo ir turizmo centro parengtame lankstinuke (su nuorodomis į užsiregistravusio „partnerio“ teikiamas paslaugas ir konkrečius adresus) anglų kalba ir juos gavo visi registruoti festivalio dalyviai.

Jokia paslaptis kiekvienais metais pastebima ir didėjanti konkurencija tarp savivaldybių, kurios stengiasi visais įmanomais būdais pritraukti tarptautinius ir respublikinius renginius į savo savivaldybes, o tuo pačiu ir didesnę perkamąją galią turinčius dalyvius ir svečius. Tai nauda ne tik organizatoriams, bet ir verslui, kaip ir savivaldybės biudžeto pajamoms. Tai abipusiai naudinga partnerystė, formuojanti palankią atvykstantiems į Jurbarko kraštą aplinką, aukštą aptarnavimo paslaugų kokybę ir kultūrą.

Šis, tarptautinį pripažinimą pelnęs renginys skirtas ne tik užsienio ir Lietuvos aktyvaus laisvalaikio mėgėjams, tai unikalus šansas visam Jurbarko kraštui. Žygeivių lūpomis mes siunčiame žinią visam pasauliui apie savo gebėjimus būti atvirais, kultūringais ir gebančiais tenkinti atvykstančių norus. Juk pati efektyviausia reklama – tai iš lūpų į lūpas perduodama pozityvi žinia apie mūsų nuostabų kraštą, apie čia gyvenančius šaunius žmones ir jų gebėjimus!

Balticum TV žiniose:

 

Tai pat žiūrėkite

UŽ KĄ BALSUOTI, O UŽ KĄ GALI BŪTI ITIN PAVOJINGA!

Už ką balsuoti?             Pastarosiomis dienomis šį klausimą man užduoda vis dažniau. Neturiu jokio noro …

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *