Savivaldybės tarybos nariai priėmė sprendimus – dvinarės rinkliavos įvedimui, patirdami didelį spaudimą iš Vyriausybės ir aplinkos ministerijos pusės. Tačiau dėl pačių tarifų dydžių, atskiroms nekilnojamo turto grupėms, privalėsime padaryti taisymus dar iki liepos mėnesio 1 dienos. Tam tikslui turiu parengęs labai konkrečių įrodymus skaičiais ir pasiūlymų paketą, kodėl tai privalome padaryti ir kaip tai galima padaryti.

DVINARĖS RINKLIAVOS DYDŽIAI BUS TIKSLINAMI

Jurbarko rajono savivaldybės taryba po itin ilgai trukusių daugkartinių svarstymų Jurbarko  rajono mero sudarytoje darbo grupėje ir tarybos komitetuose, priėmė sprendimus, kuriais buvo patvirtinta dvinarės rinkliavos metodika ir nuostatai, sudarantys sąlygas pradėti dvinarės rinkliavos tarifų taikymą rajono gyventojams ir juridiniams asmenims.

Jurbarko rajono savivaldybė buvo priversta priimti tokį politinį sprendimą ir tai lėmė ne teisiniai argumentai. Tokį sprendimą įtakojo ir brutalus spaudimas visoms savivaldybėms Lietuvoje nuo liepos 1 dienos įvesti dvinarę rinkliavą. Ir bet kokie objektyvūs argumentai, faktai ir neatitikimai įstatymo raidei, nesulaukė deramo dėmesio.

Į mano viešą pareiškimą, kurį padariau dar praeitų metų gruodžio mėnesį (dėl galimai nusikalstamos veiklos modelio), negavau jokio atsakymo iš Aplinkos ministerijos, net ir po LR Vyriausybės kanclerės pavedimo „išnagrinėti ir pateikti siūlymus“. Akivaizdu, kad arba Aplinkos ministerija nerado argumentų, paneigiančių mano teiginius, arba tai jau politinės valios stoka – apriboti esamiems atliekų surinkėjams ir tvarkytojams galimybę pretenduoti į gerokai didesnius tarifus, nepateikiant būtinųjų sąnaudų ir manipuliuojant tarifais.

Sutinku su mero išsakyta pozicija, kad  šiandien savivaldybės tarybos nariai priėmė sprendimus – dvinarės rinkliavos įvedimui, patirdami didelį spaudimą iš Vyriausybės ir aplinkos ministerijos pusės. Tačiau dėl pačių tarifų dydžių, atskiroms nekilnojamo turto grupėms, privalėsime padaryti taisymus dar iki liepos mėnesio 1 dienos. Tam tikslui turiu parengęs labai konkrečių įrodymus skaičiais ir pasiūlymų paketą, kodėl tai privalome padaryti ir kaip tai galima padaryti.

Neužmirškim, kad Jurbarko rajono savivaldybės taryba nuo pat savo kadencijos pradžios 2015 metais, ne vieną kartą pademonstravo principingą poziciją, neskubėdama tenkinti TRATC reikalavimus maždaug pusantro karto didinti atliekų tvarkymo rinkliavos tarifą  ir tik vieno mėnesio laikotarpiui leido pritaikyti didesnę atliekų tvarkymo kainą. Tokia pozicija vien tik per 2016 metus leido sutaupyti beveik 200 šimtus tūkstančių eurų – mokesčių mokėtojų ir savivaldybės biudžeto lėšų. Matau tame ir savo indėlį, kurį padariau, gindamas gyventojų interesus nuo nepagrįstų TRATC-o bandymų  be įstatyminio pagrindo, nepelnytai gauti  mokesčių mokėtojų pinigus.

Kas toliau?

Tęsiu savo darbą, dėmesingai nagrinėdamas ir į dienos šviesą iškeldamas visus TRATC-o bandymus be pagrindo didinti mokestinę naštą gyventojams ir juridiniams asmenims bei savivaldybės biudžetui.

Esu deleguotas nuo Jurbarko rajono savivaldybės į Viešųjų pirkimų komisiją, kuri privalo parengti sąlygas TRATC-o veiklos audito pirkimui. Viltingai nuteikia tai, kad kol kas visi mano teikti pasiūlymai sulaukė vieningo komisijos narių palaikymo. Nuo to, kokie bus suformuluoti klausimai ir uždaviniai, priklausys ir atsakymai, leisiantys pagrįsti realias faktines būtinąsias sąnaudas ir jų padalinimą į pastovią ir kintamą dalis.

Nuo to ir turėjo viskas prasidėti.

Bet – geriau vėliau, nei niekada.

 

Tęsiu savo darbą, dėmesingai nagrinėdamas ir į dienos šviesą iškeldamas visus TRATC-o bandymus be pagrindo didinti mokestinę naštą gyventojams ir juridiniams asmenims bei savivaldybės biudžetui.

Tai pat žiūrėkite

Apklausos turi prasmę – Naujametinės eglutės išvaizdą ir vietą lėmė apklausos dalyvių balsai!

Vienas iš „revoliucinių“ pasiūlymų naują reformą numatančioje „Baltojoje knygoje, autorių nuomone yra tai, kad padalijus …

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *